På med färg


Jag tycker det är ur snyggt med färgerna som är just nu. Ingen har väl missat att orange är årets färg.. ? :)
Maria hatar den färgen framförallt på naglarna men jag tycker det är coolt..
Köpte nagelacket på HM för 10 kr, då är väl kvaliten inte så där super, men för det priset så kan vi nog alla ta det ;)



Sitter på jobbet nu och har avverkat 5h. Skönt!
Ska bli skönt när kl slår 15.00 och jag få bege mig hemmåt..
Funderar på om jag ska följa med min andra hälft och sola, simma, träna för att sedan besöka tatueraren.
Men kroppen o hjärnan får helt enkelt bestämma så vi får se om jag piggnar på mig..

Pöss


Kommentarer
Postat av: Erika

Hoho! Kan du uppdatera bloggen från din iphone? Jag får inte till det:(

2011-05-17 @ 13:59:24
Postat av: Malin Blom

Börja med att ange ditt mobilnummer på ditt Blogg-konto. Sedan skickar man ett sms eller mms till ett telefonnummer som Blogg anger. Så gå in på din blogg :) O där kan du fixa så att du kan mobilblogga.



Hittar du inte så hör av dig så ska jag guida dig vidare. Puss

2011-05-17 @ 14:31:48
Postat av: erIKA

Aaa så gjorde ja me den gamla, men nu ha ja komme på hur ja ska göra för o kunna skriva ändå utan att behöva skicka meddelande :)

2011-05-17 @ 22:26:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Aha vad bra! För på iphone 3 tror jag det inte går. men du hade väl 4an va?

2011-05-17 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0