Sova inom 1,5 h - Jippie!

Nu har jag genomlidit denna natt, gud vad sömnen är viktig! Igår blev det ingen riktig sömn förutom 2 timmar på kvällen från 20.00 - 22.00. Jag lurades av det fina vädret igår och kunde inte hålla mig inne.. och det har jag fått känna av inatt. Så hemskt när jag känner hur ögonlocken sakta faller ner och hur jag kämpar för att hålla dem öppna. Får gå till fönstret och öppna det för att få kall luft på mig. Sit ups för att bli pigg.. Men nu är det tio minuter kvar och jag är överlycklig.

Spårvagnar och bussar går dock inte så bra på helger så jag kommer väl vara hemma strax efter åtta om jag har tur. Då väntar en god frukost, sen bums i säng!

Jag undrar vilket träningspass som väntar idag?
Tål verkligen att funderas på.. Kanske en tur på löpbandet med min "cp" hand, vad säger du Maria ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, vi drar och träna så fort jag slutat.. Åker jag hem innan kommer jag somna! <3

2011-03-20 @ 09:44:07
URL: http://andshesay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0