Dansa zumba med mig..

Zumba passet gick som en dans ;) Finurligt va.. Haha! Lite nya låtar och många nya steg och jag känner mig som en fåntratt innan de har gått in i huvudet vilken arm och vilket ben jag ska lyfta, sträcka, hoppa med samtidigt. Men när det väl sitter, då sitter det! Men det är så bra konditionsträning och roligt så jag går verkligen varje onsdag och lördag! Jag svettas så mycket att linent blir genomblött, usch så äckligt! Men är det någonstans det är tillåtet att svettas så är det ju på gymmet :D

Nu har jag precis ätit middag, tagit en dusch. Så de vanliga rutinerna håller i sig.. SUCK!
Måste lägga mig och siva 1,5 h så att jag kan bege mig på jobbet sen..

PÖSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0