Dagen idag

Korkad i skallen blir jag (mer än vanligt), när jag jobbar nätter och ska försöka vända tillbaka dygnet. Nu är jag ändå vaken hela nätterna på mina lediga dagar och sover bort hela nästa dag. Inte bra!!

Idag har jag ägnat dagen och att bara vara, vart ute i solen på en långpormenad, kommit hem och lagt mig i soffan och tittat på tv. Mys! Klockan 20.00 åkte jag ner på stan och mötte upp Maria för att gå på vårt älskade SATS, hur kan man bli såhär träningsberoende? :D Idag blev det ben + mage + biceps och axlar, en salig blandning men jag vet seriöst inte vad jag höll på med, strukturen föll! För när jag hade kört biceps o axlar fick jag för mig att jag måste träna rumpan o benen för att dom också ska bli snygga.. Har nästan helt totalt glömt bort att träna ben o rumpa, så är nog dags nu :)

Därför bokade jag precis ett body pump pass på lördag 15.00 - 15.55 och därefter blir det Zumba 16.00 - 16.55, body pumpen är det riktigt bra benövningar på och zumban är otroligt kul och det är ren konditionsträning!

Laddad till TUSEN!!!

Nu ska jag försöka sova, men vet att det kommer bli svårt :(

Hoppas ni haft en bra dag vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0