Var tog dagen vägen?

Herregud, får något epeleptiskt anfall snart. Kan verkligen inte gå hemma mer, vill JOBBA. Har blivit en del strul med jobbet, inte pga. mig, men pga andra omständigheter.. Vet inte om vi kommer få lön och det känns otroligt jobbigt att gå runt och fundera på det hela tiden. Det har gått en vecka nu och vi i arbetsgruppen har fortfarande inga svar, chefen har inget svar, ingen har ett svar! Jag får dåndimpen. Jag blir arg och väldigt frustrerad. stackars alla er som får höra på mina aggressioner :S

Mina dagar har den senaste veckan bestått av SOVA, ÄTA TRÄNA, inget fel med det om jag visste att jag gick hemma med lön. Då hade det vart en dröm situation. Imorgon kanske jag får svar och kan pusta ut. Om inte, ja då är den panik med stort P.. Aldrig lugn och ro..

Så min dag har idag bestått av sov, äta, träna, städat, rensat ordning på alla dessa skor. Fått iordning på alla papper.

Snart ska jag möta upp Maria på tågstationen, hon kommer hem ifrån Sthlm. :)

Saknar mina tjejer och sommaren


Kommentarer
Postat av: miba

SAKNAR DIG MED!!! Älskar dig vännen! Längtar tills jag kan ta mig ned tiller !! Puss

2011-02-04 @ 21:20:56
URL: http://miba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0