.s.s.s.s

Vilken lördag det blev, fantastiskt roligt! Jag hade tänkt mig en lugn hemmakväll men den slutade i allt annat än ett lugnt tempo. Maria övertalade mig (svårövertalad som man är ;) ), att följa med på bowlinghallen där ett gäng glada människor hade samlats. Efter bowlingspel, så begav vi oss upp på övervåningen där det fanns en aktivitetshall med bla. rally, jag kom 2:a av 8 pers, inte illa. Både jag och Maria är väldiga tävlingsmänniskor så vi gick ju in i denna femkamp för kung o fosterland. Efter rallyt blev det skjutning, vi sköt änder. Gick sådär men fick några träffar och himlar vad roligt det var :) Sedan delades vi upp i lag och det blev basket, kan säga att jag kom tvåa där med.. Haha! Imponerande eftersom alla trodde att jag spelade i elitserien, östersund, basket.! Undra varför det alltid ska till att överdrivas med allt
? :P

Tillsist skulle vi rida tjur o herrejösses. Detta filmades och filmen kommer upp ikväll. Ska föra över den ifrån Marias telefon. Ljuden ska preskiberas då jag inte kan förstå varför jag alltid ska skrika. Den enda som hörs är jaag.. Pinsamt! Men filmen ska allt upp :D

Efter alla aktivoteter åkte vi vidare till parken för att ta nån drink. Trevlig kväll!

Gårdagen spenderades hemma, lugnt och skönt. Känner mig lite deprimerad pga. allt med jobbet. Men imorgon får vi svar och det kommer att bli en enorm lättnad. Jag måste ibland slå mig själv på kinden för att vakna upp och sluta att involvera mig för mycket i allt. Men det går inte, jag involverar mig alltid i mina jobb och ska alltid ta saker o ting i egna händer. Det ger oftast bäst resultat och jag får framföra det jag vill.. Både bra och dåligt - jag vet!

Nu ska jag ta en dusch för att sedan möta upp Tommy nere på stan för att sätta upp mål inför 2011 ang Forever. Något som jag ska berätta om mer snart :)
Behövs verkligen en spark i baken angående den biten. Kom igen nu för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0