Spice Girls

Vi hade en toppen kväll igår, Sing Star var en riktig höjdare och måste säga att våra stämmor är rent ljuvliga att lyssna på :) Dans och sång till Spice Girls kan väl inte gå fel. Nu när jag ligger här i soffan och lyssnar på hur grannarna har fest så börjar jag genast tycka synd om våra grannar :P Allt hörs verkligen genom dessa väggar, Ooooops!!

 


Efter detta så var det dags att bege sig ner på Avenyn för nått glas på Push, Vi hade verkligen super trevligt! Nog det ställe jag gillar bäst av nattklubbarna hittils här i Götet. Nån trevlig gubbe bjöd oss på goda drycker och jag träffade en annan gubbe som pratade om MoDo vilket var underhållande. :D Därefter begav vi oss på Parken för att skaka rumpa, blev väl dock inte så mycket utav den varan :P Kvällen slutade väl inte på topp men det var e n annan historia :/

 

 

.

 

Vaknade upp vid 12 tiden, tog en dusch för att kvikna till och begav mig till Östra Sjukhuset för att möta upp min kollega Maria. Efter det direkt på affären för att inhandla lite godsaker till kvällen.. Blev fläskfile, potatisklyftor, fetaostsallad till middag. Sen har jag och Maria tittat på film hela kvällen och nu känner jag att ögonen börjar bli lite trötta.. Så dags att bege sig till sängs.

Imorgon väntar träning på SATS, först gym och därefter några längder i basängen.. Kommer bli skönt att röra på sig.

 

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0