Snabbaste vägen - eller inte!

Dunka dunka.. Haha vilken miss det blev av mig idag när vi skulle åka till gymmet. Ville ta en snabbare spårvagn men lyckades hoppa på fel och det tog oss ca: 1h att ta oss fram. Bra Blom. Kände hur irriterad jag blev, och värre blev  det då jag inser att jag glömt mina skor hemma till gymmet, och Maria hade glömt sin handduk. Shit! Vad händer? Så vi simmade och delade på handduken. Tog och solade i solariumet också vilket var skönt..

Nu har vi ätit middag och tar oss ett glas vin, njuter av livet och mår gott.. trots alla missar idag.

Hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det kommer så småningom:) är har så lite möbler än!! Bara soffa och en tv som står på golvet! Ja o en säng då såklart!

2011-01-20 @ 15:23:54
URL: http://erikabolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0