Romy & Michel

Amerikansk komedi från 1997. Väninnorna Romy och Michele blir inbjuda till ett tioårsjubileum med sin high school-klass. De inser genast att de inte har så mycket att komma med, men låter sig inte hindras av det, eftersom de alltid kan ljuga ihop något trovärdigt.

Haha, detta är den mest pinsama film jag sett i hela mitt liv, känner rent hur generad jag blir av att titta på den.
Jag blir röd i ansiktet och gömmer mig i kudden. Skriker ut till Maria hur pinsamt det är..
Filmen kan inte ha hamnat högt upp på toplistan.. :P

Ja just, idag i omklädningsrummet så öppnade jag dörren till toaletten där en dam inte hade låst. Hon stod där och sminkade sig när jag steg in. Pinsamt! Bad så mkt och ursäkt och hon gick bara sirt därifrån.

Då sitter jag där på toaletten, har kissat och är sådär lagomt nöjd med livet. Precis när jag ska torka mig, eller precis då jag gör det så öppnar en kvinna dörren!!! Jag utbrister - Men Oj förlåt! Hon tittar surt och bara drämmer igen dörren. Bad inte om ursäkt, och där fick jag kliva ut som ett fån, röd om kinderna!

Romey and Michell
?
Malin and Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0