Pumpakärnor och linfrön

Vilken sovmorgon, suck! Ville nämligen stiga upp vid nio för att ta en långpromenad, så blev inte fallet då min säng är fruktansvärrt skön. Finns som inget bättre än att titta på klockan, inse att man är ledig och vända på huvudet för att sedan somna om. Steg upp vid 12 tiden istället och då får jag samtidigt lite panik för att det är så sent! Men, har iallfall kastat in en maskin med tvätt, såklart går inte den andra maskinen igång :S Så nu tar ju allt dubbel så lång tid :( Eftersom jag har börjat med mitt nyttiga liv (igen), blir det nyttig frukost!


Linfrön, pumpakärnor, yoghurt, 1/2 banan = Supergott

Nu är det dags att bege sig till tvättstugan igen.

Sen väntar ett besök på valhalla och SATS.. :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer P

vet du om att det är jättegott att rosta pumpakärnor i stekpannan? Köp osaltade pumpakärnor, ta fram stekpannan, släng i lite olja och sen pumpakärnorna(tro man måste ha rätt så hög värme) Salta så mycket du vill. Dom "poppar" typ upp sig så dom blir jättegoda! Som popcorn, fast nyttigare :)

2011-01-13 @ 19:17:57
URL: http://Jenniferpettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0