Natten

Nu är det lördag natt och här sitter jag på jobbet. Har jobbat sedan klockan 21.00, eller 21.20, var meningen att jag skulle börja kl 21.00 men bussar/spårvagnar strular hela tiden. Inga tider stämmer och ibland kommer det inget fordon alls :S Så jag blev lite sen.. Ni ska se hur vädret är här i Göteborg, det regnar, det rinner massa vatten loängs med gatorna, det är stora vattenpölar överallt. Det är sjukt dåligt väder och jag blir lite smått irriterad på att de inte kan hyvla/ploga/sanda vägarna!!!

Nåväl, Går av kl: 07.00 imorgon och då ska jag bara hem och sooova! Efter min lilla tupplur så ska jag ut på stan och kolla in den enorma rean som pågår. Kanske kan jag hitta mig nått fint :)

Igår kväll hade jag och Maria verkligen en super mysig kväll. Hon lagade middag, och herre min guds skapare, det var verkligen hur gott som helst! Ville bara äta mer och mer, men måste ju tänka på figuren ;)

Råstekt potatis, fläskfile, fetaost sallad.

En riktigt duktig kock

Efter det  blev det lets dance och en film.
Somnade sedan med ett leende på läpparna, det berodde dock inte på varken lets dance eller filmen ;)

Nu är det dags för lite poker, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0