Mål

Så, mötet med Tommy gick fint. Mål är uppsatta angående Forever Living för 2011, stora mål som små. De behövs för att lyckas. Jag måste ha någonting att jobba mot. På onsdag ska jag/vi ha en liten utbildning om hur man tar kontakt med människor, haha ja, jag har lite svårt för att ta kontakt med okända människor på stan. Men jag ska lära mig, bli duktig och skaffa mig självförtroende och efter det kommer det gå som en dans och jag kommer att börja tjäna pengar!




Efter vårt lilla samtal så åkte jag och Maria på SATS för att köra gärnet, ingen av oss var på träningshumör. Kanske för att mina armar är i 90 grader, = mina biceps är helt döda, armen går inte att sträcka ut och nu har jag haft såhär i två dagar. Det borde väl ta slut snart tycker jag. För det är synd om Maria när jag kvir hela tiden, plus att det är pinsamt då jag inte får på mig jackan i vanlig ordning.. :S

Väl hemma så bjöd Maria mig på middag, lika gott som vanlig då hon gör sin pasta carbonarra. Mums.
Började även titta på saw III men den är så äcklig så vi stängde av efter tre minuter, hur sjuk är man till att komma på en sådan film???

Dags att blunda, drömma..

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0