Lycka

Lycka är ett ord som jag inte använt mig av speciellt mycket i mitt liv, men nu precis idag så har jag brukat ordet och jag kan verkligen säga att det är precis så jag känner mig. Vädigt lycklig över livet och min tillvaro.
Mitt liv är förtillfället väldigt spännande och jag möter på nya utmaningar näst intill varje dag, och jag känner bara hur jag växer som människa. Jag har idag funderat på hur mycket livet har att erbjuda och hur fantastiskt många olika sätt det finns att träffa en människa på..

Är just nu i Stockholm på besök, kom hit igår. Blev bjuden på en fantastisk middag med gott vin till.
Sitter nu och väntar på att herren ska komma hem ifrån jobbet så vi kan ge oss ut på nått äventyr! :)


PUsS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0