Inte som man tänkt sig..

Nyårsafton blev inte riktigt som jag ville, efter middagen som förövrigt var väldigt god ( skagentoast till förrätt, kalkonbröst, kycklingfile, klyftpotatis, grönpepparsås till varmrätt och kladdkaka till efterrätt). Men jag fick sån magknip så satt i tre timmar och hoppades på att det skulle gå över, men icke. Var tvungen att gå och lägga mig på sängen i 2,5h för att hoppas att det skulle gå över. Sen hör jag inne ifrån köket hur roligt de har, massa skratt och sång. Så ligger man med magknip, lite irriterad och ledsen faktiskt när jag äntligen kommer hem sen kan jag inte vara med på det vis jag vill :( Men tog mig upp strax innan elva och kunde vara med och fira in det nya året.
Ett år som är väldigt välkommet :)
Ny start, vilket ska bli underbart!


Ju fler kockar, ju sämre.. ;)

Av detta spel kom skratten, som jag missade, men jag fick höra ljuvliga toner ;)

Så nu sitter vi i vardagsrummet, jag är rätt pigg men de andra är lite trötta efter gårdagens fest. Rätt skönt att inte vara trött pga. för mycket vin ;)
Nu ska jag och mamma snart ta en promenad i det fina vintervädret.

Ha en underbar start på 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0