Härlig start

Maria väckte mig vid 09.00 tiden - Malin, nu ska vi på gymmet!
Kände hur det knöt sig i magen, försökte titta upp men mina ögon ville bara sova, min kropp ville sova!
Men jag tog mig i kragen och gick upp, åt en god frukost och på med träningskläderna.
Iväg på SATS för att börja gympasset, aj säger jag till mina axlar och triceps idag, imorgon menar jag..
Körde på i gymmet tills mina muskler grinade! Kände dock att det inte räckte med passet på gymmet så körde ett till i simhallen. Härlligt! Några avkopplande minuter i solariumet efter träningen gjorde susen.

Så, nu har jag precis fått i mig lite lunch. Undra som flundran vad denna dagen har att erbjuda?
Rensning av garderob och skor/jackor, välbehövligt.. Samt en storstädning av lägenheten.. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0