Göteborg

Hemresan gick bara fint, kunde dock inte somna förens vid 02.00 tiden på tåget. Tycker det är riktigt mysigt att vaggas till sömns. Maria och jag gick på bio på tåget, men efter att ha tittat en timma så insåg vi att den var riktigt dålig. Konduktören påstod att den var "romantisk" så vi tänkte att det kunde ju inte gå fel, men jag undrar visst hur romantisk konduktören är om han kallade den filmen för romantik. ? :P

Satte oss sedan i Bistron och stötte på några trevliga herrar, (fulla), men tänk att jag inte skrattat så mycket på länge! Och ett you tube klipp lär nog dyka upp ifrån Marias telefon, humor på hög nivå :D

Kände när jag klev in genom dörren till lägeheten att det var väldigt skönt att komma hem. Ta en dusch och duscha så länge jag ville. Sedan lägga mig i sängen för att sova några timma till.

Blev sedan en sväng på stan för att inhalnda en ny kalender för 2011. Inhandla lite mat för att sedan bege sig iväg på jobbet. Kändes bra att få göra nått efter att ha vart ledig en vecka :)

Så nu jobbar jag till 23.00, därefter hem och stupa i säng för att sedan upp kl: 05.00 igen..

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0