Försoooooooooooova mig

Skulle upp och tvätta kl 08.00 imorse.. Vad händer, jo jag vaknar upp och kollar på klockan som visar 11.08, sa jag att min tvättid slutar 12.00? PANIK! Rusar upp och ut och ner i tvättstugan, -tack! Ingen har tvättid mellan 12.00 - 16.00. Så bara att starta maskinerna då jag hade förberett allt igår duktig som jag är. Tjänade jag in lite tid iallafall!

Jag som hade planerat min morgon så fint, upp kl 08.00, ner till tvättis sen ut på en powerwalk. Nu hinner jag inte gå ut på promenaden förens ikväll. Men men thats life,. när du är för trött.

Blir till att ta en dusch nu för att sedan bege sig ner på stan, ska bli spännande att se vad mellandagsrean har att erbjuda :)


Kommentarer
Postat av: Armanzainab

A very nice site keep it up. Regards

2011-08-31 @ 07:46:00
URL: http://armanzainab.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0