Det här med Lambi

Lata dagar, vilket resulterar i att jag blir för trött! Men tog mig iväg på gymmet, eller simhallen för att simma. Så vi byter om, går ut i simhallen och ska precis hoppa i då badvakten skriker att det är stängt! 15.30 på en söndag? VÄRDELÖST! Blev så arg och irriterad på mig själv att jag inte hade kollat upp det innan hur länge de har öppet!

Tog en tur på Ica istället och säger till Maria att det är dags att inhandla toalettpapper, går till hyllorna och tog för givet att Maria hängde på. Letar reda på ett mjuk o skönt papper, (hon är fruktansvärt noga med det där att det ska vara mjukt), hugger tag i en förpackning, säger högt: - Det här är väl mjukt nog för damen?! Samtidigt vänder jag mig om och där står en medelålders kvinna med ett leende.. - Oj, du var inte min vän utbrister jag, jag ber om ursäkt! Haha, ja alltid ska jag skämma ut mig på nått sätt :P

Hemma igen och nu ligger vi däckade här i soffan, eller i sängen. Funderar på en powerwalk men det är så halt och samtidigt blött ute så det är inte allt för roligt! Hoppas på att det går någon bra film ikväll så att jag kan fördriva tiden med.. :)

Soo long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0