Slut som artist

Trött i huvudet kroppen och själen. Kom hem vid 19.00, efter att först ha vart på jobbet, därefter hängde jag med Maria till tandläkaren. Stackarn hade slagit ut en bit av sin tand, jag gillar verkligen inte tandläkaren! Skulle vara ett stöd men var tyvärr mer rädd än Maria. Vissa stunder så låg hon och knöt sina händer och hade små spasmer i benen. Själv skulle jag aldrig lägga mig där utan bedövning.

In på stan för lite handling på hemköp, jag älskar verkligen att gå i affärer. Fylla kylskåpet till max och känna sig sådär rik, rik på mat. När vi kom hem så lagade Maria fläskile med potatisgratäng och sås. Mums så gott det var!
Efter middagen somnade jag bums och låg helt däckad.
Vilket resulterar i en pigg nattuggla.. Tänkte kolla igenom BB avsnittet som gick tidigare ikväll.. För att förhoppningsvis kunna bli trött.

Hoppas ni sussar sött vänner..

Tack vännen för att du fanns för mig ikväll när jag behövde få prata av mig.. Gråta lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0