Påsken - Kort o gott

Torsdag: Va rätt bakis hela dagen, men vi begav oss ut i finvädret för att möta upp Karin på stationen. Som jag saknat henne och det tog inte heller lång tid innan allt blev ren katastrof som hon själv skulle uttrycka det ;)

Slitna tjejer i väntan på Katastrofen her self..

S

Det blev en liten förfest hos Marika med tjejerna och Fredrik. Efter allt fixande med löshår, smink och kläder så begav vi oss ner till haake och gänget vid egons. Party party! Galet och underbart trevligt folk.

Vidare till Olles där det vankades hemvändarfest. Tyvärr var jag för full och kom inte ihåg att jag träffade en jäkel.. Haha, här åker man 100 mil för att träffa vänner och bekanta. Sen blir det för mycket och för roligt att jag tappade minnet påvägen ner.. haha!

Felicia, Karin, Jag, Marika & Michaela

 

Fredagen var jag väldigt pigg men tog det lugnt. Skulle inte ut men när Rickard och gänget kom upp ifrån Stockholm så var det väldigt svårt att hålla sig. Fick en öl i handen och blev beordrad att gå in o byta om och följa med ut. Sagt och gjort så var jag nere på SOLO med gänget. Efter ett tag anslöt Carro och vi kan väl båda medge att det blev en riktigt lyckad kväll ;)

Lördagen började med en försovning och jag missade bussen hem till Hoting. Fick som tur åka med mina kusiner upp till Lövvik och firandet av min mormbror som har fyllt 50. Med massa släkt och familj så blev det en kväll fylld av sång, munspel, skratt och skämt. Lyckat enligt mig! Hur ofta firar man 50 år? Såklart ska det vara ett riktigt kalas och med vår familj kan det ju inte bli annat ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0