Kväll i nykterhetesnamn

Efter den utsökta middagen så var det dags att göra sig fin! Vilket tog ungefär 3h för mig, jag trodde seriöst att jag skulle sätta mig ner på golvet o grina. Ögonen sved, kläderna satt inte som de skulle, håret blev faktiskt bra, men luggen är för kort. Trots detta så blev jag tillslut klar och vi kunde åka iväg till Martin för lite förfest, förfesten blev dock väldigt kort, människorna på den festen kanske inte var de jag ville umgås med. Så vidare till nästa sällskap där det var väldigt trevligt, spelades lite spel och det blev en del skratt :)

Klockan tickade iväg och det var dags att gå till Olearys. Men vilken kö, jag trodde inte det var sant.. efter 30 minuter så kom vi äntligen in. Måste säga att kvällen var över förväntan, Patricks Combo på scen. ståd brevid en gubbe på 70+ och dansade, hur söt var inte han då? Michaela blev rädd men jag verkligen älskar sånt där. Jag önskar att den dagen jag blir gammal så ska jag också kunna gå ut och njuta av livet precis som nu..

Timmarna gick alldeles för snabbt och det var dags att gå hem, mötte upp Maria en sväng på vägen för lite surr. Nu ligger jag och Michaela åter igen i sängen med varsin dator i knäet :P Men det är myyys!
Snart ska jag till o sova, imorgon är det söndag och valdag. Spännande...


Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0