MYGG = Rent hell


Vaknade inatt, tusentals ggr. Myggen hade slagit till, en hel arme. De krigae pa mitt ben. Det kliar natt fruktansvart! Jag har 24 myggbett pa mitt vanstra ben, vad har hant? Varfor vill Gud straffa mig? Vad har jag gjort?

Naval, solen los in i rummet imorse vilket gjorde mig pa kanonbra humor. Snabbade oss och at en god frukost nere vid stranden. Harligt! Kande verkligen hur livet bara blev sadar underbart igen pga. av lite sol :) Sa dagen har spenderats pa stranden och vi har forbattrat var branna. Harligt!

Igar var vi pa bio, The Growns ups. Vilket underbart rolig film. Skrattade ibland sa att jag kiknade, MEN jag har ju inte varldens basta humor heller sa det kanske berodde pa det ;)
Innan filmen borjade sa spelades den Thailandska nationalsangen och alla stallde sig upp. Vi var lite sena, jag ber om ursakt alla thailandare! Men vi stallde oss upp efter nagra sek.. De hyllar verkligen sin kung och drottning vid alla tillfallen som kan ges.

Skulle bestalla en stor cola, - jag fick verkligen det jag bad om!


Idag ar det ju Halloween, vilket betyder att vi ska fira. Ikvall blir det dock ingen Sangsom bucket, jag kraks av bara tanken pa vad som kommer som ett brev pa posten dagen efter.. Men vi ska nog ha minst lika trevligt utan buckets :D

Happy Halloween vanner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0