Thailand, NÄRA

Resan började kl: 11.15 idag, gänget kom och hämtade upp mig hemma. Nervös som tusan för att jag skulle ha glömt något. Hittils så verkar det som om jag kommit ihåg allt, tack o lov!

Blev en lunch på flygplatsen i Östersund, fick dock slänga i oss maten eftersom att planet var påväg..
Vilket start på den "!lugna" semestern :P Resan till Stockholm/Arlanda gick fint, lite luftgropar och skit som var lite obehagliga. Men annars sov jag..

Väl framme på arlanda har allt gått hur bra som helst, pengarna är växlade och man känner ju sig enaning RIK! ;)
Vi har nyss avnjutit en god middag på O´learys, med lite drinkar och cider! Så kanske resfebern går över lite grann.. Nåväl..

Dags att bege sig! Uppdaterar så gott det går, där nere :)




Maria miss you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0