Tesco Market



Aterigen ar solen som bortblast, kanner att humoret direkt dalar. Vi ar ju har akt hit for att fa sol och fa njuta!
Nu ar morgondagen var sista chans till sol, for efter det sa aker vi till Bangkok. Vilket ska bli en upplevelse i sig. Med massor utav saker att se! Men forst vill jag ha lite mer SOL, lite mer branna!

Jag och Michaela har vart pa Tesco idag och frossat oss i smink! :) Vi spenderade sakert en timma i den lilla butiken, tre affarsbitraden bara cirkulerade kring oss och packade ner saker i var korg. 6000 bath fattigare gick jag darifran med ett leende pa lapparna :)

Nar vi kom till hotellet var det nog en brydd Johan som inte kunde forsta gladjen i vara inkop. Ja, han forsokte ju iallafall att le at det hela ;)




Som ni ser vill inte mina utslag/bett ge med sig. Ser ut som en riktigt prickikorv.. Snyggt!

Ikvall blir det ett sista besok pa the ark bar, saga hejda till vara bucketladys och alla andra servitriser som verkligen gillar oss. Vi svenskar ar val andra ett valdigt trevligt folk :) Sen saga hejda till alla andra vanner vi skaffat har..


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0