Obeskrivligt

Det ar otroligt hur vadret bara kan andras pa nagra fa sekunder. Molnet, havet, vackert och magiskt!

Har har vi det ju hur underbart som helst, saklart! Solen skiner och ar hur varm som helst, horde att det egentligen inte brukar vara sahar varmt har under denna arstid. Men vi klagar inte! Minst 40 grader i skuggan.

Johan och Michaela har paborjat sitt dykar certifikat. Jag kan inte ta det pga. vissa saker, sa det far bli en annan gang :) Men eftersom de tar dykar cer. sa ingar gratis boende for dem och jag fick hanga pa, pa ett bananskal. Tackar! Sa idag har jag haft lite egen tid gick ner pa stranden nar de ovriga gick till sin dykar kurs. Satt dar i min ensamhet och bara njot av tystnaden. Kom fram till att jag inte har vart sjalv pa valdigt valdigt lange sa det var l
lugnande for sjalen. Efter nagra timmar kom de och motte mig pa stranden och vi gick for att avnjuta en underbar lunch. Darefter lamnade de mig igen at odet och jag satte mig vid poolen for att sola. Det brande sa mycket att jag var tvungen att avsluta. Tog en dusch och tog en hel flaska aloevera, ett riktigt aloevera bad sa nu hoppas jag att det roda lagger sig och blir brunt o fint!

Imorgon ska jag aterigen har egen tid, da ska jag ga till en massor och fa lite thai massage. Har ju min ischiasnerv i klam. Huvva, kan ga nagra meter sen hugger det till i hela kroppen. Ser ju forjadra roligt ut, eller inte! Sen lite manikyr och pedikyr pa det sa ar man ju en ny manniska!


Ja, det har ju vart lite PARTY on this island also, OFF COURSE.
For nagra dagar sedan sa gick Johan pa Thaiboxning, (tranade) och motte upp ett trevligt gang killar som vi sedan at middag med. De var ifran alla varldens horn och det ar sa otroligt roligt att traffa pa alla dessa manniskor! Olika kulturer, olika upplevelser och erfarenheter. Jag lar mig sa mycket och jag blir battre pa engelska. Vilket ar hur bra som helst eftersom jag egentligen suger pa det. Naval, efter middagen sa blev det lite buckets och dans! Dansade med ett sa underbart roligt japanskt par, ja jag skrattade tills tararna nastan foll ner for min kind! Har kan jag verkligen leva ut, o jag njuter av varje sekund!

Nar klockan narmade sig 02.00 sa var bade jag och Michaela helt slut. Sa eftersom det varken finns Mc Donalds Subway eller natt annat snabbmats stalle som vi kunde frossa mat pa. Sa stannade vi pa 7 Eleven. Dock at vi inte dar utan det stod en liten farbror och stekte pannkakor utanfor. Magiskt gott! Pannkaka med tonfisk, och lok. MUMS! Maten har ar ju amaziiiing! Pavagen hem strosar vi langs de svarta gatorna och kommer pa oss sjalva med att prata engelska! Haha, vilket vi fortsatter med hemma, vi vacker Johan och skrattar oss till somns! :) Vilken kvall!

Johan har lite meer farg an oss andra ;P Men min branna ar pa sakta ingang ;)

Grabbarna grus, England, USA o Hamburg

Dancing all night looong :D

 

Antligen fick bade jag o Michaela upp lite bilder! Imorogn kommer fler nu nar vi antligen hittat ett stalle som fungerar, trots att det tar lite tid :)

 

Ha en underbar fredgaskvall vanner.

Ta hand om varandra.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0