Phi Phi

Batefarden fran AoNang till Phi Phi gick valdigt bra.. Vi lag langst framme pa dack och sov till o fran under hela resan. Hotellet ar helt okej och vi sover alla fyra i samma rum vilket ar mysigt! Karleksparet har ju saklart ett eget ;)
Igar blev det en hel galen kvall med massa buckets, for manga for min del. Startade med en forfest pa vart hotellrum dar bucketsen blandades i Fredriks hatt.. Haha!

Darefter sa gick vi till en bar dar det fanns thaiboxning, Johan och Michaela stallde upp! Roligt att se, och dom gjorde en bra match! Mera buckets och vilket inte var bra for min del, men valdigt roligt hade jag/vi :)

Vidare till stranden for att inta dansgolvet, jag och Michaela var ute hela natten, kom hem dyngsura efter att ha gatt vid strandkanten dar vagorna var skyhoga.

Min dag har spenderats sangliggandes, vart hur dalig som helst och det var inte vart det pa sa satt att bli sa bakis.
Har lite smatt angest men nu avstar jag allt som heter sprit for ett bra tag framover! Njuter av denna semester istallet.

Hoppas pa att vadret blir battre for idag har det stormat och regnat omvartannat..

Imorgon kanske vi drar vidare till Phuket och det fina vadret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0