Min forsta Bucket



DAG 2 Kvallen, Natten

Vart shoppande igar efter en ny lanning gick suverant, gud man blir verkligen en shoppingberoende har, fyndade klanningen for ca 60 svenska kronor. Darefter blev det middag pa en super fin och mysig restaurang. Eftersom det vankades fest sa drack jag o Michaela lite bacardi och nan god liten drink. Var sa roligt nar bartendern blandade drinken o sedan stod o kollade pa oss for att se om vi var nojda. Sag riktigt hur han vaxte nar han insag att den var mer an god ;)

Efter middagen var det dags att ga vidare, vi stannade pa gatan for att Jag skulle fa min forsta Bucket, de andra har ju redan vart har forr och provat pa detta. Haha denna upplevelse var nagot utover det vanliga. En man, stor vid gatan med en stor kyl, det ar har som han serverar, saljer sprit. Det finns diverse saker att valja pa. Men vi tog som sagt en bucket. Hinken var liten men inneholl mycket sprit, en kvarting en liten redbull och nagonting mer som jag inte minns. Jag har aldrig i mitt liv skrattat sa mycket, vi sitter pa trottoaren pa platsstolar i en halv cirkel! Haha detta ar bland det roligaste jag har vart med om! Synen, kanslan och sallskapet, KLOCKRENT!

Vidare in pa partygatan, stannade till vid en trevlig bar dar vi aterigen tog en bucket, lyssnade pa musik och spelade lite spel. Vid detta laget kan man ju saga att vi alla var ratt sa bladiga :P Eftersom att jag har blitt lite smatt foralskad i alla thailandare sa sas det val ett o annat roligt.. Som jag har fatt aterberattat for mig idag.. Haha ja, man maste ju bjuda pa sig sjalv..

Vidare till nasta bar dar jag och Michaela tog over allt! Jag har aldrig dansat sa mycket i hela mitt liv och det var langesedan jag hade sa roligt! Det var helt galet och filmbevis finns!:) Ska lagga upp filmen senare.. Michaela hade dans for sig sjalv medan jag larde en thailands kvinna att dansa bugg.. :) Det ar sa svart att aterberatta allt roligt som hander, ni skulle ha vart med!


DAG 3

Vaknar upp bakis trots tva resorb och massa vatten, bucketsen satten sina spar :P
Gar ner for att ata frukost pa vart favoritstalle dar det serverar buffe men det visar sig att klockan ar for mycket sa vi ater pa ett annat stalle.. Trottare an trottast far jag i mig maten, kanns som om jag kunde ata en hel baver!
Tillbaka till hotellet och ner pa stranden dar vi legat deckade hela dagen! Men otroligt skont och jag har tyvarr brannt mig trots solskyddsfaktor 50.. Jag, Michaela och Ida har aven klattrat i berget for att kolla in apor! Jag alskar apor och vi fick se dem ocksa! Utsikten var fantastisk!

Bilderna ar en evighet att ladda upp sa kan tyvarr inte bjuda pa nagra idag heller.. Sista gangen jag anvander dessa datorer! Nu har jag forsokt i 50 minuter, resultatet 1 bild. Jag ger upp!

Nu blir det till att byta om for att ater igen avnjuta en underbar middag.. :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Den bästa bucketen som du måste köpa är sangsom (romaktigt) sprite å redbull!! mmmm fast man måste som lära sig dricka den ;) have fun

2010-10-10 @ 09:08:08
Postat av: Malin

Latt, ska prova den imorgon da vi ska till Phi-Phi, sags ju vara bra fest dar :D

2010-10-10 @ 11:10:53
Postat av: jennie

jo det är en skitmysig ö, finns en pub med en thaiboxningsring, där boxades ja mot en australienska :P ni kommer nog stöta på en gammal gubbe i shorts å keps som dansar som en apa med armarna viftandes fram å tillbaka som han åker skidor, han är svensk :P

2010-10-10 @ 11:55:49
Postat av: Malin

Haha om jag ser honom sa ska jag ta ett kort och lagga ut for att uppdatera dig om hans utseende :D

2010-10-10 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0