Loppor? Loss?

Ja, jag har ite fatt tusen myggbett over en natt. Jag maste ha fatt loppor, loss, ar det allergi?
Hur som helst sa ar det HEMSKT! Ar det nagon som vet vad jag ska gora? Det kliar over exakt hela kroppen. mKunde inte sova inatt och ar huur trott som helst just nu. Ok jag klagar hela tiden for att det kanns lite battre. Ar som ett barn. Jag som trodde att mina problem var over, nej da! Nya dyker upp konstant.

Laste nu att det inte ar loppor eftersom de samlas i ett hudomrade, framforallt pa underbenet. Mina borjade pa laren men har nu spridit sig till underben och armar. Lite pa magen. Vi utesluter loppor!

Loss - Nej!

Finns ju ingen information nagonstans. What to do? Sjukhuset nasta om det inte blir battre alltsa. Detta gar INTE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0