Koh Tao

Jag blir sa forbannad pa dessa datorer, det gar verkligen inte att lagga upp bilder, och hur roligt ar det da att dkriva och beratta vad man gor om dagarna??

Naval, imorse steg vi upp kl: 06.00 for att satta oss i en taxi som skulle ta oss ner till Koh Samuis hamn. Dar vantade en speed boat som tog oss till Kah Tao, en liten o som hittils verkar underbar.
Redan kl: 09.00 imorse sa var solen glodhet, brande ryggen som tusan under batfarden.

Val framme var det dags for lite mat och sedan letade vi efter boende. Hittade ett mysigt stalle nara strand och med tva pooler. Antligen far jag min pool :) Efter nagra timmar pa stranden med massa bad sa var vi nojda och gick tillbaka till hotellet. Somnade bums alla tre.

Har markt att jag brannt min mage som tusan, brannblosor ser det ut som :S NOT Good at all..

Nu ar det dags for middag snart, sen lar vi somna igen. Man bilr valdigt trott av all varme, dricka vatten ar ju inte min starka sida heller..

Hoppas ni alla har det bra, jag har det som  sagt underbart!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Sv: Ja det hade vait så förbannat roligt om ni kundevara med - jag räknar ju med det ;D Du ser ut att ha det rätt bra med själv, får jag lov att säga - här regnar det för tillfället... Vill se bilder!!! Puss

2010-10-20 @ 17:20:57
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0