Koh Samui

Igar morse sa ledsnade vi rejalt pa Phuket och dess trissdess, sa jag, Michaela och Johan beslutade oss for att aka till Koh Samui. Det kan vara det basta beslutet jag har tagit sahar langt under denna resa. Gruppen har dock splittrats men eftersom att alla har olika viljor sa ar det ju batttre att vi aker pa olika hall sa att alla far ut maximal av sin resa.

Vi satte oss pa bussen kl: 12.00 och var framme 17.00 (naganstans som jag inte kommer ihag namnet pa), darefter blev det bat till koh Samui. Lag pa sol dack, tittade upp emot en kristallklar stjarnhimmel och bara kande hur lugnet antligen infann sig. Val framme sa skulle vi leta boende, trotta efter 9h resande sa hittade vi en bungalow som i forsta anblicken sag okej ut. Men herrejosses vilket crap! Haha, sadar kommer jag inte bo igen det kan jag meddela er. :P Men vi slangde in vara saker och begav oss ner pa stranden for en middag. UNDERBART, dar lag vi 20 m ifran vattnet, lyssnade pa musik och bara njot av kvallen. Det ar svart att beskriva men jag fick uppleva det jag hade forvantat mig. TACK Koh Samui!

Efter en middag och lite surr sa gick vi tillbaka till var skit bungalow for en god natts somn, ja jag sov faktiskt bra trots mygg :S Uppe med tuppen for att ta en langpromenad, sokandet efter ett annat boende gick fint. Efter sisadar 2h hittade vi en mysig bungalow dar vi alla tre kan sova i for ett bra pris. Super nara stranden..
Sa dagen har saklart tillbringats vid stranden, solat, solat o solat! :)

Nu har jag och Michaela vart o shoppat lite, sen hem for en varm o skon dusch och ikvall ska vi spana in utelivet har pa on! Det kommer bli kanon roligt!

Sooo Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0