Koh Samui - Mitt favorit stalle

Nar vi kommer till Bangkok sa ska jag genast uppsoka frisoren. Har lange funderat pa hur jag vill ha det, men nu ar det ingen tvekan langre. I Like it.


Det som jag verkligen gillar i detta land ar att det verkligen ar landet utan LAGAR. Det enda jag vet ar strikt forbjodet ar droger och det ar val tur det. Annars sa sitter de 3-4 personer nar de kor vespor. Det mest fruktansvarda ar ju nar de kor som darar. Igar sag jag tva man, en som korde och den andra bakom, med tva sma barn pa vardera kna! Herregud. Det som ar mest konstigt ar att de nastan aldrig sker olyckor har, forutom nar det ar nyar och de kastar vatten pa varandra. Helt sjukt. Da dor ungefar 300o personer under bara nagra fa dagar. Inga bilbalten anvands, de exicterar inte ens.. Bilderna ovan togs nar vi akte taxi pa ett flak.. Haha! Mycket ska man vara med om i Thailand ;)

Naval, gardegen spenderades liggandes i sangen, Ojaa.. Malin schakade rumpan pa Green Mango, och alla som vart dar vet ju att det ar galen fest! Sangsom ar doden, doden till max! Har hur trevligt som helst pa kvallen och du far en fylla som heter duga! Dagen efter vaknar du upp och kanner dig som ett..ja, alla vet hur ar att vara rejalt bakis.

Men nar jag antligen kunde ta mig upp till en sen middag. Men innan sa besokte vi ett massage place for att skamma bort oss lite. Blev manikyr och pedikyr for mig och donnan! Alla thailandare bara kastade sig over vara hander o fotter. Det ar sa underbart att skamma bort sig och bakfyllan var som bortblast!


Efter 1h var naglarna sa himla fina. Betalar drygt 100 svenska kr. Jag onskar att man kunde gora detta hemma i Sverige med! Far pass pa har istallet :)

RESULTAT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0