..............



Tusan sa jag jobbar pa min branna! Idag tog jag en liten sovmorgon eftersom att mina kramper bara tar vid dar de andra slutar! Fattar inte vad som hander, och kanner mig som en gnallkarring!! Borjade ju med att jag hade ont i magen, KONSTANT de forsta 10 dagarna. Sen kom ischiasnerven i klam, min lapp ser ut som dolly partons rattar med diverse sprickor pa. Solen torkade ut dem rejalt vilket ledde till enorma blasor och sar. Trodde det var herpes men visade sig att det inte var det. Tack o LOV! Inatt har jag haft ont i aggstockarna sa att jag trodde seriost att sjukhuset var min enda utvag, men det gav med sig! Nu hoppas jag att jag far bara ma bra och njuta av de sista 13 dagarna som ar kvar!

Sa, nar jag val tagit mig upp idag gick jag ner pa stranden. Kopte med mig frukost i fran 7elvan. Satte mig dar alldeles ensamen. At och madde gott.. Efter nagon timma kom scuba teamet och hamtade mig for en lunch. Vi gick till varan favorit restaurang och proppade i oss shakes och massa mat!

Fick panik och rusade ater till stranden for att forbattra pa min branna, jag VAGRAR komma hem vit :P
Fastnade i Andreas Carlssons sjalvbiografi, Live to Win som jag last i sakert 3h nu. Snart ar boken slut och det blit min trejde utlasta bok under denna resa.. Hemma laser jag aldrig bocker, men nu har jag verkligen insett hur sjukt avslappande det ar sa jag kommer att fortsatta!

Michaela kom senare ner for att hamta mig, tank att de saknat mig sa :P
Hem till Hotellet for en snabb dusch och nu sitter jag har.. igen..

Imorgon kommer jag och Michaela att aka tillbka till Koh Samui for att traffa vara nya bekantskaper. Dar vantas lite party hoppas jag :) Bucket time again!




Som sagt, det tar sig ;)

Dags for middag!

Kommentarer
Postat av: Eva Blom

Men hoppsan dotra har fått färg;) härligt!! Blir lite avundsjuk, men unnar dej allt, hoppas du får må bra nu resten av tiden. Puss o kram mamma

2010-10-24 @ 21:29:20
Postat av: Malin

Ja det tar sig :) Jo, nu ska jag nog fa ma bra :) PUSSS!

2010-10-26 @ 10:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0