40 grader

Har leker verkligen livet! Gardagen spenderades vid stranden, klarbla himmel, solen var sa het att jag trodde att jag skulle brannas sonder. Akte ivag till ett stort kopcenter och shoppade lite. Hittade en laddare till min telefon, (den andra har jag glomt pa nagot hotell.) Allt ar sa billigt att jag onskar att jag kunde kopa pa mig tv apparater, datorer allt allt och ta med mig hem! Pa kvallen gick vi ater till vart favorit stalle vid stranden och at god mat. Traffade vara nya vanner och hade en valdigt rolig kvall. partylivet ar ju helt sjukt!

Idag har vi vart ivag pa en dagstur till en annan strand, dar det var sjukt lugnt och avkopplande. Vackert o underbart!

Ja och det hander ju sjukt mycket saker runt omkring ocksa som gor att jag inte kan njuta av min semester till fullo! Jag skickade in en ansokan om ett jobb for nagra dagar sedan, igar ringde hon och ville att jag skulle komma ner pa intervju. Kanns ju helt fantastiskt att de horde av sig sa snabbt! Problemet ar ju att tjansten ska tillsattas ifran 1 november och da ar jag fortfarande har. Sen har jag ju uppsagningsmanaden hemma som jag maste jobba :s Men ska ringa nagra samtal och se om det gar att losa. Kanske behover jag inte jobba uppsagningsmanaden och tar chansen att jag far detta jobb i Goteborg. Det bore ju det basta!

Massa sma saker som gor att jag gar runt o tanker hela tiden, vilket ar jobbigt! Men ska forsoka ordna upp allt sa att jag kan slappna av i tva veckor iallafall!

naval, dags att ringa lite samtal som ar ssaaa billigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0