Forever L

Har äntligen hämtat mitt paket ifrån forever L, jag ska nämligen börja jobba för ett företag som säljer en viss produkt. Mer information kommer när jag är utbildad och vet vad jag pratar om. Ska iallafall bli spännande och roligt med lite nya utmaningar. Har en hel kartong med saker att gå igenom senare :) Linnea har även skickat en hel hög med post till mig, (har inte fått min post på 2 månader).. Så det var guld värt, Tack till dig!

Ikväll blir det en lugn och skön kväll men Idol, egentid med ansiktsmask, peeling, lite manikyr och pedikyr! Ja detta ska bli en härlig kväll. Tänkte laga mig en god middag bestående av kyckling och pasta och någon god krämig sås till det. Mums! Efter det är det dags att packa väskan för att imorgon åka med tåget till Stockholm för att spendera helgen där. Ser fram emot det! :) Tåget går kl: 08.00 och jag är framme strax före 13.00, lång resa men det ska nog gå fin fint. Får sova :)


Massa massa roliga produkter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0