Trött tjej idag, lyckades inte försova mig...

img_6807 (MMS)

Trött tjej idag, lyckades inte försova mig men en heldag i sängen hade inte vart fel! Man blir väldigt trött av att köra så långt! Nåväl, blir arbete för mig hela helgen. 10.00-till 10.00 imorgon. sen iväg o börja 10.30-22.00. Söndag 10.00-10.00 på måndag. Kliver då på natten kl:21.00 samma kväll. Så nu vet ni vad jag ska pyssla med de närmaste dygnen! Suck! Nåväl, om två veckor åker jag o Maria ner till Stockholm igen, ska bli så jäkla spännande att jag redan har en klump i magen :D efter det är det bara fyra veckor kvar till Thailand.. Åååå ge mig nu! Underbar tid framöver nu. Även fast det är mkt jobb är det underbart! Hoppas ni alla får en trevlig kväll, jag möter upp för kalas imorgonkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0