Sa någon tebullar?



Men tror ni jag är GLAD? Läste på facebook idag att mamma hade bakat. Ja, ha då i åtanke att det händer inte varje år som hon så fint uttryckte det. Nej såhär, "nu luktar det nybakat hos bloms, det händer inte varje år". Skrattade gott åt den meningen! Kom iallafall hem efter en 14h dag på arbetet, möttes av mina favorit tebullar i köket. Jag blev så glad att det var just det mamma bakat! MUMS! Så nu är jag mätt och belåten och överlycklig för att jag får sovmorgon imorgon. Tur att Emelie blev frisk annars hade det blivit en 14h dag, nu blir det bara 11 :)

Sitter bara här framför datorn nu, ska jobba lite med företaget sen lägga mig med ett leende på läpparna!


Vänner, slösa inte energi på människor som ändå inte kan ta det till sig.
Det är bara du själv i slutändan som mått dåligt och inte fått igenom det som du ville.
Vi lägger ner så otroligt mycket tid och ork på saker hela hela tiden, saker som ändå inte går att göra någonting åt! Jag blir ibland otroligt upprörd när jag träffar på inkompetenta människor.
Kan ligga o grubbla dag och natt och fundera över vad som är så svårt att förstå!
MEN jag har lärt mig att diskutera med andra och sen bara droppa det.
Skönt och jag sparar massa energi till andra saker..
Lättare sagt än gjort, tyvärr!

Sov gott snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0