Pirater, Michaelas födelsedag, Marite...

Lite mer bilder ifrån Stråket Veckan!




Emilinda, Linnea och Jessie


APjävel ;)

Ja det var ju denna piratfest vi så fint blev inbjudna till men lika snabbt utslängda ifrån. Tänker inte diskutera det vidare men det var otroligt tråkigt.. Var man inte utklädd till pirat så fick man vara med på förfesten men inte åka in med båten till stråket. Säger inget mer om det. Vi drog ifrån festen och roade oss på annat håll.. :)


Michaela fyllde år den 23 Juli och det firades såklart, mitt på dagen satte vi oss inne på Olearys tältet, drack några flaskor rose och hade förbaskat trevligt! En sådan trevlig fylla (så tidigt på dagen) borde alla få ha :) Michaela hade en trevlig dag får jag hoppas!

Cicci och Maria

Emmi och Gurra

En trevlig kväll med de allra bästa (Hotingsfolk), Finns det bättre människor, roligare humor?!
Tuur att polisen inte fick syn på er, era snattare ;)


Nu får det vara slut på Stråk och Yran bilder, jag blir lite lätt deprimerad när jag inser att sommaren är slut.-

Lite arbete nu, sen blir det en dusch och efter det lägger jag mig i sängen för att få sova i 7 timmar.
Det ska bli underbart! 

Kommentarer
Postat av: MiBa

jo jag hade trevlig tack vare er! Underbara vänner är guld värd!! men du.. hehe.. jag fyller år den 26 juli inte 23 ;D



Pöss

2010-08-04 @ 23:00:19
URL: http://miba.blogg.se/
Postat av: Malin Blom

Haha! Oj, förlåt, 26 ;)

2010-08-04 @ 23:05:34
URL: http://malinbloom.blogspot.com/
Postat av: Malin Blom

Haha, sorry, 26 var det visst ;) Puss!

2010-08-04 @ 23:27:30
URL: http://missbloomster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jannie, inte jessie..:-p

2010-08-06 @ 13:50:35
Postat av: Malin

Haha oj ja men det är inte så lätt att hålla isär do

där två ;p

2010-08-06 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0