Grisen är tillbaka!

Nu har hon vart borta i snart 1,5 vecka. Igår kväll så mådde jag så himla dåligt, jag tänkte nu är hon död! Idag erbjöd sig Maria att skriva ut lappar som vi kunde sätta upp. Nu för drygt 1,5 timme sedan gick vi ut och spikade upp på träd, satte upp vid entren. Vi började gå emot de andra husen på samma gata då en kille framför oss måste ha hört vad vi pratade om. Så han frågar, letar ni efter något? Ja, en katt. Sen går han emot sin port o drar ner en postit lapp där det står att de hittat en katt.

Kort o gott så befann sig lillgumman i Torvalla av alla ställen. Tack snälla Pia för att du har tagit hand om grisen. Men fan dig som tog upp henne o ger bort henne till katthemmet för att hon är kelig och vänlig. En sak är om man ser en katt som är mager, ohälsosam, ser katten varje dag och man börjar fundera om hon är hemlös?!
Men att ta henne direkt? Vad är det för jäkla fuffens?!?!?! Tänk på mig som undrat varje dag om hon lever, är hon överkörd, ligger hon o plågas?!?!

Nä, nu ska jag inte vara bitter, hon är tillbaka o ser ut att må bra. Förutom att hon låssar så mycket hår så det är inte klokt. Klart, hon har ju bott med 8 andra katter :S Inte undra på att hon blitt gråhårig.. Främmande katter.. Huvva!


La sig direkt i baksätet


Släppte av henne i trappuppgången för att se om hon "hittade hem" Det gjorde hon :)


Så, nu sitter jag här med ett glas vitt. Ska tammetusan fira livet. Grisen är tillbaka o jag är så glad. Maria och jag är typ kära i varandra. Ni skulle ha vart med nu när vi hämta grisen, vi stod o pratade som ett par. Om våra kattungar, skrållan o grisen. Vår lilla familj är fulländad, nu om vi är särbos spelar mindre roll ;)

SEN ett STOOOORT jävla Grattis till Karin som fått arbete i Uppsala på sjukhuset som sjuksköterska. Jag visste att du skulle grejja skiten! Kom ihåg vad jag sa i början av sommaren då du tvivlade så mycket? Du fixar detta Karin, jag tror på dig! O det gjorde jag verkligen, för du är jäkligt smart även fast du är lite blond ibland ;)
Än en gång GRATTIS! O jag längtar tills du kommer hem på måndag :)

Nu, föna håret, svida om och gå hem till min Kärlek, kärleken som alltid består <3


Kommentarer
Postat av: er8ika b

vilken jäkla tur!!!!!

2010-08-18 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0