Efter 17h arbete känner jag mig som en gam...

img_6807 (MMS)

Efter 17h arbete känner jag mig som en gammal kärring! Men när jag kliver av kl:10.00 imorgonbitti väntar en två dagars ledighet. Så när jag kommer hem drar jag ner på OKQ8 och verkligen ber en bön att det finns tvätt tid på stört! Annars blir det till att gå o införskaffa nya underkläder :s efter det tänker jag dra på mig träningskläder och gå ut på en powerwalk med härlig musik i öronen.. Sen en god lunch och en dusch på det, efter allt så borde jag känna mig pigg o fräsch, trots lite eller kanske ingen sömn inatt :( hoppas på att någon vän kanske vill strosa på stan eller ta en fika?:) nåväl, jag ser fram emot onsdag den 19 augusti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0