11h

God morgon!

Jag har sovit drygt 11h inatt, gjorde som mamma sa och tog en ipren och gick och la mig. Det gjorde susen för sömnen iallafall. Vaknade av mig själv och kände mig så utvilad som jag bara kan. Ligger kvar i sängen och känner inte ens någon stress över att åka hem till Östersund.

Jag har sjukanmält mig hela helgen, jag behöver sova och bli frisk ifrån den här förkylningen som tar kål på mig snart.

Ska kliva upp, äta en brakfrukost, be pappa spola ren bildäcken, världens obalans kör jag över 100 så vibrerar hela bilen! Sen packar jag min resväska och beger mig hem till östersund och min skrubb!




Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Ja, det hade verkligen varit jätteroligt om ni ville göra det!! Sköt om er, nu när inte jag kan göra det ;) Ha det jättebäst Malin! Kärlek!!

2010-08-13 @ 12:57:33
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0