Dags att ta tag i detta på riktigt?

Borta ifrån bloggvärlden under en period - var det skönt? Ja! Hade ingen som helst lust att dela med mig av min vardag och tiden fanns heller inte till. Men nu kanske det har lugnat ner sig lite och lusten har kanske kommit tillbaka? Vi får hoppas! Gick precis in för att kolla min statistik och när jag ser att människor fortfarande läser min blogg utan att jag skriver något så måste jag ju någonstans vara intressant :P ;)

Så, vad har hänt under dessa månader?

Sommaren har ju gått med en väldig fart måste jag säga, tyckte jag och Maria nyss satt i slottskogen och njöt av vårt första rosé glas. Solen som var så varm och att vi kunde sitta i bikini i april. Sommaren i Göteborg har vart fantastisk och rolig! Midsommar är inget undantag utan den bästa helgen någonsin.. Min prins kom, han stod bara där precis som i en film ;) Kärlek vid andra ögonkastet, Det finns och det är underbart!
Tiden har gått så snabbt, över tre månader sedan och jag har aldrig mått så bra  - tack för det!

Jag har också börjat på ett nytt arbete där jag trivs hru bra som helst! Roliga/knäppa/trevliga kollegor som gör det roligt att gå dit varje dag. Jag trivs med arbetsuppgifterna och ena dagen är inte den andra lik. Går alltid därifrån med ett leende på läpparna! Detta har också lett till att jag vet vad jag vill utbilda mig till, så denna utbildning ska jag söka till under våren. Förhoppningsvis kommer jag in och kan påbörja den under hösten 2012. Utbildningen läses på distans och under deltid vilket innebär att jag kan arbeta under tiden. Sweet!

Fler saker på G, o som har hänt. Men nu blickar vi frammåt o jag ska verkligen försöka hålla bloggen igång :)

Puss o Kram


Några av de bästa som jag saknar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0