Nagelfix

Vilken dag alltså!! Begav mig på jobbet vid 9.30 tiden för att arbeta - läs SPRINGA i 6h.. Snacka om att jag verkligen har underskattat servitrisyrket till max. Kommer aldrig dömma något innan mer (ska försöka iallafall)!

Efter jobbet så åkte jag på brilliant nails och fixade mina naglar, tyckte  verkligen att det är på tiden. Till ett pris av 360 kr så är det helt okej. Blir inte heeelt perfekt som hos dem som man betalar 1000 kr hos, men jag känner mig inte ha lust att betala så mycket så detta passar mig perfekt.. Ok, nu blev texten stor också pga. att mina naglar är förlånga o slant på nån knapp.. vette gudarna vilken!

Detta är iallafall resultatet..

Så mycket kvinnligare jag känner mig direkt.. Fiint!

Efter nagelfix så gick jag på gymmet och körde håårt.. nu börjar verkligen beach 2011 att närma sig med stormsteg och jag vill verkligen vara i form. Men det kommer väl bli som alla andra år när man ligger som en strandad säl istället.. Jaja :P

Nu är jag hemma efter att ha köpt med mig massa godsaker, kyckling, fetaost, rödlök, körsbärstomat.. behöver väl inte säga mer ;) ?

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0