Illamående

Fredagskvällne blev lyckad med en utgång som startade kl 02.00. Kl: 02.45 hade vi shoottat så innibomben att vi senare stod på schlagergolvet o dansade som aldrig förr.. Skönt att få slappna av och ha kul efter en hård arbetsvecka!! Dagen igår var inte lika rolig med en efterfest som varade till 6.30 så kändes det om man säger så. Trodde seriöst att jag var bakis till 22.30 på kvällen men eftersom jag mår dåligt idag med så börjar jag misstänka magsjuka eller nått dyligt.. :S Michaela som kommer ikväll, vill ju vara pigg då!!

Men Maria kommer snart hem så ska se till att göra mig klar så att vi kan åka ner på stan en sväng, se lite folk o shoppa lite kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0