Liseberg

Detta har verkligen vart den bästa helgen på länge! Har haft sjukt trevligt när jag har vart ute, var på ett nytt ställe nu Exet, vilket drag. Vi har sjungit och dansat till schalger musik, skrattat och träffat nytt folk!




Idag har jag och Maria spenderat vår dag på Liseberg! Så kul att få vara ett barn igen.. Vi lämnade in alla våra saker på Marias jobb och det var så skönt att bara vara. Utan telefon en hel dag, det var ju verkligen inte igår!
Så det första vi gjorde var ju att ge oss på AtmosFear - var lätt den sjukaste och coolaste upplevelsen jag vart med om! 116 m upp i luften. Sakta sakta åker man upp och få en fantastisk utsikt över Göteborg. Sen sitter man däruppe och tror verkligen att man ska dö!! Sen när man sitter där och dinglar med benen så säger det bara pang och man åker ner med en hastighet av 110km/h.. SJUUUUUUUUUUUUUKT!



Träffade på Lars och Mattias också så det hänge med och åkte! Haha finns det nått mer underhållande än när killar skriker som små tjejer.. Haha!

Åh shiiit, jag och Maria tog oss in i spökhuset - jag höll rent ut sakt på att skita på mig. Så jäkla rädd!!
Var små tjejer med som fick gå bakom mig så att jag inte skulle behöva gå sist.. Jag och Maria skrek o blundade omvartannat då en liten kille på max 8 år säger:

- Det är ju väldigt onödigt att betala 40 kr om man ska blunda hela tiden..


Haha, de är ju för underbara de små liven! :)

Så.. vilken jäkla underbar dag! Tack Maria för att du bjöd mig på allt.. BÄST!

Nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan lägga sig och vila. Man blir helt slut av allt karusellåkande..

PUSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0