Arbete

Vad glad jag blir bara solen tittar fram, jag känner hur mycket energi jag får och det är så skönt! Inte vara trött utan pigg och sprallig! Jag älskar sommaren!!!!!!!!!!

Sitter på jobbet nu, lillan sover så gott så jag kan passa på att surfa lite.
Är ledig härifrån nu tills på måndag natt men ska eller måste ta ledigt då för jag ska åka till Stockholm på återbesök hos min läkare. Spännande! Så tisdag är jag tillbaka här.
Imorgon blir det jobb på matsmak, hoppas på fint väder och mycket folk. Det är så roligt att jobba där och är glad att jag fick möjligheten. Verkar som jag gör ett okej arbete eftersom jag ska jobba där tre dagar nästa vecka med.. kul!

Dags att göra någon nytta :) Ha en underbar kväll... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0