Zumba

Aldrig har jag väl trott att jag skulle gå på en klass där jag lär mig dansa! Hoppades innerligt att Maria skulle jobba över så att jag fick avboka hela passet. Men så ringde hon och sa att hon slutade. FAN tänkte jag, nu ska jag skämma ut mig inför hela SATS. Jag är glad att jag vågade gå, glad över att jag utmanade mig själv i något som jag inte kan. kordination är inte min grej. Men gud vad kul det var och vilken konditionsträning..
VI ska gå igen, nästa onsdag, skaka rumpa :D
Ni som inte provat Zumba måste genast göra det, jag slår spiken i kistan för att det är en utmärkt träningsform för alla! Gammla som unga!

Jag önskade att jag var ifrån sydamerika, dom har det liksom i blodet, som dom rör sig är helt fantastiskt!

Nåväl, nu är jag hemma efter en natts arbete. Glömde mitt mobila bredband hemma igår (det händer ALDRIG), är det första jag kollar att jag har med mig! Men det gick på nått konstigt sätt, fråga mig inte hur jag fick timmarna att gå..

Nu äter jag frukost, och sen blir det läggdags..

Målaren är här och vad han sa igår så skulle han bli klar idag, HOPPAS!!!
Vi får nämligen en leverans ifrån IKEA idag och då vore det bra om han är urstädad..

Livet är ibland perfekt, Ikväll kör vi BODYCOMBAT i jakten på den perfekta kroppen ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tycker du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 11:51:37
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0