Zazazzaaa ZUMBA

Eftersom jag har gått och blivit beroende av träning så är det extra roligt att jag hittat denna träningsform, dansen, Zumban. Igår slog det mig att eftersom det finns flera SATS här i Göteborg så kanske de inte lägger zumban på samma dagar på alla gym. Sagt och gjort så tittade jag upp detta och det visade sig att jag skulle kunna dansa Zumba varje dag om jag så ville.

Idag + fredagar så är det pass på SATS i frölunda, tänkte dra med mig Maria dit :)
Onsdagar och Lördagar är det på Kompassen inne i stan där vi vanligtvis tränar.
Tisdagar och Torsdagar tror jag det är pass på valhalla om jag inte minns fel.

Kan ju inte bli mer underbart? Det betyder ju att även om jag jobbar onsdagar eller lördagar så kan jag alltid dansa på någon annan dag.. Lysande Sixan! :)

Nu laddar jag gärnet för ett Zumba pass i kväll.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0