VIlken dag!

Vilken dag, solen skiner, människor slänger på sig converse och vårjackor, och inte att förglömma brillorna!! Alla ser så glada och fräscha ut! Våren  är på ingång med stormsteg, underbart!
Jag klev av arbetet kl: 07.00 imorse, sedan var det bums i säng, sova ett par timmar för att sedan ta sig upp och äta en god frukost. Tvekade länge om jag skulle gå på gymmet eller inte, så jag avbokade mina pass. Kom sedan hem och fick en sådan ångest, loggade in på min sida i hopp om att det fanns platser kvar på Zumban, vilket det gjorde! Så nu är jag hemkommen, svettig och med en massa energi!

MEN, jag måste sova lite då jag ska jobba inatt.

Natti.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0