Vacker

Nyss ätit en god middag, kycklingwok! Kände på träningen idag att jag nog intagit lite för lite mat under dagen.. Var helt slut och det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag har tränat 8 eller 9 dagar i rad nu.. :S
Imorgon blir det zumba + rygg/mage och därefter på torsdag så ska jag ha en vilo dag. Tror det behövs va?

Kom på nu att jag har kvar tvätten i maskinen och jag tror de slår av strömmen kl: 20.00 vilket innebär att jag måste kliva upp kl 07.00 imorgon för att hämta upp det. Plus att jag måste dit nu med för att hämta sakerna i tork rummet..
Därefter väntar en skön lååång dusch! Sen ska jag försöka sova tidigt och kliva upp i bra tid imorgon bitti..

På gymmet idag så var det en man som helt spontant sa:

- Beautiful lady..
- Thank you so much!
- Where are you from?
- Sweden..
- Oh, you look like you are from turkey..

Haha, det är nog första gången jag har fått höra att jag ser ut som om jag kommer därifrån..
Men jag har ju fått höra att jag ser ut som en transvestit i thailand så det här var väl inte så farligt.. :P

Det jag tycker är roligt är att han bara kan säga att jag är vacker, le och se trevlig ut.
Vi svenskar är så dåliga på att ge varandra spontana komplimanger, det krävs en rejäl fylla för att det ska komma ut något fint ur våra munnar.. vi är såå fega..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0