Maria och mat.. :P

Sådär, plånboken är åter i min ägo! Tack snälla dam för att du tog ner den till receptionen..
Träningen igår gick super bra, blev axlar och biceps + mage.. Jag har verkligen fått dille på biceps.. Shit måste sluta innan jag ser ut som starke adolf ;)


Det som är mindre bra är att Maria har börjat arbeta på ett ställe som heter Nääs här i Göteborg. Det värsta är att hon tar med sig massa godsaker hem hela hela tiden :P Tyvärr så kan jag ju inte vara oförskämmd så jag måste ju smaka.. Bullar och ett glas mjölk var ju verkligen inte igår. Minns när man kom hem efter skolan när jag var liten och det luktade nybakta bullar som mamma hade bakat. Den doften och känslan slår inte mycket.. Mums!

Igår bjöd hon på wallenburgare, har nog aldrig ätit det tidigare men det smakade gott :) Tack gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0